zondag 7 juni 2009

Felicitatie kaart trouwen Morehead




Deze kaart ben ik gisteravond al mee begonnen te maken omdat er verder niet zo heel veel bijzonders op de tv was behalve voetbal en daar ben ik niet zo erg mee begaan en vanmiddag heb ik de laatste dingetjes er aan toegevoegd.

Ik heb wit kaartkarton gebruikt als basis, papier wat ik gebruikt heb is van Bo Bunny.
De hartjes heb ik gemaakt van een plastic embossingmal en die getekent op wit kaartkarton en vervolgens uitgeknipt en geëmbost met de cuttlebug embossingmal hart.En met foamtape op de kaartgeplakt om een beetje 3d effect te krijgen.
Het stempelafdrukje van Morehead ingekleurd met Bruynzeel coloursoft potloden en uitgedoezeld met reukloze terpentine.Daarna heb ik het afdrukje uitgeknipt en met foamtape op de hartjes geplakt.
Daarna heb ik hem afgewerkt met een tekstlabel (tekststempel trouwen van Kars hiervoor gebruikt)en als laatste 2 leuke bloemetjes met in het midden een leuk rood strass steentje met facet om het helemaal af te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten