dinsdag 21 juli 2009

kerstkaart met beertje en sneeuwpop


Deze kaart heb ik als volgt gemaakt, Als basis heb ik een rode vierkante kaart gebruikt en als achtergrond heb ik wit karton van 13x13cm uitgesneden en dit in een embossingmal van cuttlebug Snowflakes gedaan en door de cuttlebug gehaald en dit vervolgens op de kaart geplakt. Toen heb ik 2 labels gestansd en geëmbost van de spellbinders Nestabilities labels two 1 rood en 1 wit en die op elkaar op de kaart geplakt (de witte label heb ik ook nog door de Swiss dots cuttlebug embossingmal gehaald) en daar vervolgens het plaatje in 3d op uitgewerkt.

Verder heb ik de kaart afgewerkt met een groene strik en daaraan een label met tekst (tekststempel hiervoor gebruikt van Pennyblack)en een rode brad en een bloemetje van papier en die heb ik zelf in elkaar gezet en die ook nog even door de Swiss dots mal gehaald.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten