woensdag 15 juli 2009

Pennyblack kerstkaart


Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van papier van DCWV en misschien is het voor de kerst niet zo'n gangbare kleur maar ik heb roze gebruikt.
Verder heb ik een strook bewerkt met de embossingmal swirls en die door de cuttlebug gehaald en daar overheen een stans gemaakt met de Nestabilities Scalloped Rectangles Large en die ook weer bewerkt en hiervoor heb ik de embossingmal Swiss dots gebruikt en die door de cuttlebug gehaald en dat allemaal op de kaart geplakt en als laatste heb ik het stempelafdrukje van Pennyblack met de sneeuwpoppen familie ingkleurd met colorsoft potloden van Bruynzeel en die uitgeknipt en met foamtape op de kaart geplakt. En verder heb ik de kaart afgewerkt met wat rode strass sterren en een tekststempel Christmas Wishes. En dit is het resultaat geworden.

Groetjes Ageeth.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten