vrijdag 28 augustus 2009

Mijn eerste Award!!


Ik heb mijn eerste blogaward ontvangen en ik heb hem gekregen van Celia,Celia bedankt meid ik vindt dat zo geweldig dit omdat ik het maken van kaartjes nog maar 2jaar doe en het is toch leuk om te weten dat mensen je creaties mooi vinden.

Bij deze award is het de bedoeling dat je 7 dingen over jezelf vertelt en daarna doorgeeft aan 7 anderen.

1-Na een relatie van 16 jaar ben ik sinds 3 juli 2009 getrouwd met Rudi.

2-Ik heb 2 prachtige dochters genaamd Daniëlle (5jaar)en Fabiënne(2jaar).

3- Ik ben een grote dierenliefhebber

4- Ik mag graag creatief bezig zijn deed voor mijn hobby kaartjes maken veel aan tekenen.

5-Ben een doorzetter

6- Ben begripvol,zorgzaam

7- Ben heel anders tegen het leven aan gaan kijken sinds ik voor 4 jaar terug heel erg ziek ben geweest door zwangerschapsvergiftiging met HELLP-Syndroom en waarbij ik onze 3de dochter ben verloren.Ik heb nou zoiets van je leeft maar een keer en we grijpen nu elk moment aan dat als het allemaal haalbaar is we het ook doen. Bijv iets nieuws in huis of de kinderen eens lekker verwennen of mijn hobbyspullen nog meer uitbreiden,of eens een extra weekendje weg gaan.

Dit zijn een aantal punten over mij hoe ik ben en wat ik doe.
Nu mag ik deze award ook weer aan 7 anderen doorgeven en dit wordt voor mij niet gemakkelijk omdat ik vindt dat er zoveel mensen zijn die hele leuke dingen maken daarom weet ik echt niet aan wie ik hem moet geven ik vindt dat diegene die mijn blog volgen of wel eens bekeken hebben hem van mij mogen hebben.Ik waardeer het enorm dat ik de award heb gekregen,dit omdat ik de hobby nog maar sinds 2 jaar uitoefen en ik ga er zeker mee door vind het heel leuk om te doen.

Groetjes Ageeth.

1 opmerking: