zondag 20 september 2009

Challenge It's Scraptime



Bij It's Scraptime hebben ze een leuke challenge op haar blog staat precies hoe je de kaart kunt maken.

Voor mijn kaart heb ik gebruikt gemaakt van lichtblauw cardstock voor de kaart.
lichtgeel cardstock
papier is van K&Company
stempelafdruk heb ik ooit eens via marktplaats gekocht maar weet niet meer van welk merk het is,ingekleurd met mijn Bruynzeel Colorsoft potloden en daarna gedoezeld.
kant heb ik bij Tessa's Scrapbookwinkel gekocht.
De randen aan de strook van 6cm bij 30cm heb ik bewerkt met de randpons Scalloped Lace van Fiskars.
De bloemen zijn van Marianne Design en de roosjes op de bloemen komen uit mijn eigen voorraad.De takjes heb ik gemaakt met de takjespons van Mc Gill.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Ageeth! Wat is dit prachtig! Papier en afdruk zijn zo mooi bij elkaar! Leuk zo met het kant op die belly band.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Kaartje geworden zeg!!
    Bedankt voor het mee doen aan onze Challenge.
    Liefs Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dotje! Erg mooi!! En heel apart gemaakt.

    Groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen