donderdag 15 oktober 2009

Award


Deze award heb ik gekregen van Loes.
Dank je wel Loes dat je mij deze award hebt gegeven!

Deze award heeft ook een paar regeltjes:

* Zeg dank je wel tegen de geefster
* Vertel 10 eerlijke dingen over jezelf
* Geef de award door aan 9 medebloggers

Tien eerlijke dingen over mijzelf:

1.Mijn man en mijn dochters zijn alles voor mij
2.Ik ben een grote dierenliefhebber
3.Ik mag graag naar mijn werk gaan
4.Ik hou van vele muziekstijlen(rock,nederlandstalig enz)
5.Ik hou van lekker eten
6.Ik hou van gezelligheid
7.Ik koop vaak hobbyspullen
8.Ik mag graag kaarten maken
9.Ik mag graag naar horrorfilms kijken
10.Ik ben een vroege vogel

En dan moet ik deze award doorgeven aan 9 medebloggers en dat vindt ik zo moeilijk want er zijn er zo veel die mooie dingen maken daarom heb ik besloten dat ik hem doorgeef aan diegene die regelmatig mijn blog bezoeken of de blogs waar ik wel eens een bezoekje aan breng.ik geef hem door aan Loes,Ilonka,Wendy,Marley,Celia,Nicole,Annette,Saskia en Sandra.

Groetjes Ageeth.

2 opmerkingen:

  1. Ontzettend bedankt voor je award ageeth,dankje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ageeth,

    Neem ik vanavond even een kijkje op je Blog om je te feliciteren met je Award, zie ik dat mijn naam erbij staat. Maar eerst gefeliciteerd hoor, ik vindt je Blog altijd leuk om even te bekijken. En super bedankt voor deze Award. Altijd leuk om hem te krijgen. Erg lief van je. Ik kom gauw weer langs hoor.

    Groetjes van Annette

    BeantwoordenVerwijderen