woensdag 21 oktober 2009

Pocket Enveloppe





Hallo Blogvriendinnen,

Op het blog van scrapcorner staat deze leuke pocket Enveloppe.En ik dacht dat deze enveloppe wel leuk is om aan mijn oma te geven met daarin een cadeaubon of geld voor haar verjaardag op 1 november.

Ik heb gebruik gemaakt van cerise kleurig cardstock
Papier is van Bo Bunny komt uit de cardkit van Simpel Scrappen.
Stempelafdrukje voor op de enveloppe is van Pennyblack en is ingekleurd met coloursoft potloden en daarna gedoezeld en heb ik helemaal uitgeknipt en opgeplakt.
De bloemen heb ik gemaakt met de Asterisks mal van Cuttlebug,bloemen verder afgewerkt met een spacer en brad.
Aan de binnenkant zit ook nog een label met hartelijk gefeliciteerd.Hiervoor heb ik Nestabilities label two gebruikt en de stempel is van Marianne Design.
Lint heb ik gekocht bij Anscreatief.

Groetjes Ageeth.

2 opmerkingen:

  1. Whow wat heb je er een prachtige creatie van gemaakt erg leuk om nu een pocket tegen te komen die echt heel anders is. Als de mijne . Mijn complimenten heel erg Mooi!!


    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is die ontzettend leuk ageeth!
    echt orgineel.schitterend

    BeantwoordenVerwijderen