zondag 15 november 2009

Happy Birthday


Hallo Blogvriendinnen,

Deze kaart heb ik gemaakt voor Nicole die vandaag jarig is. Ze zal de kaart inmiddels wel ontvangen hebben dus kan ik hem nu wel plaatsen.

Voor de kaart heb ik gebruik gemaakt van het volgende:

Licht roze kaartkarton
papier is van Bo Bunny
De bloem heb ik gemaakt met de Anja Style Stencil en die geëmbost met de hand en daarna uitgesneden en op de kaart bevestigd en afgewerkt met strass steentjes.
Het afdrukje is van Magnolia
De bloemen op de kaart die heb ik uit het papier geknipt en op elkaar bevestigd met een spacer en brad en bij 1 bloem heb ik twee takjes geplakt gemaakt met de takjespons van Mac Gill.
Tekststempel is van Snag'em Stamps van Imaginisce

Groetjes Ageeth.

1 opmerking:

  1. Wat prachtig Ageeth! Mooi gedaan zeg met het stencil! Daar zal Nicole heel blij mee zijn.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen