zaterdag 23 januari 2010

Valentijn uitdaging bij Annette's Creafarm


























Hallo Allemaal,


Annette van Annette's Creafarm heeft een leuke Valentijn uitdaging maak een leuke kaart of layout met de Digistamp die je hiervoor moet gebruiken.De digistamp kan je opvragen bij Annette als je haar een mailtje stuurt.En verder moet je ook de kleuren rood en roze gebruiken de kleuren van de liefde.

Dit is mijn kaart geworden en dit zijn de materialen die ik gebruikt heb:

Rood kaartkarton en roze kaartkarton
Papier is van Adornit
Embossingmal Swiss Dots
Sizzix Scribbles Swirls
Fiskars randpons
afrondpons voor het afronden van de hoeken.
De digistamp ingekleurd met colorsoft potloden en de strik om het hart heb ik wat stippen op gemaakt met een witte gelpen.
Verder heb ik voor de afwerking van de kaart tekstlint gebruikt,tekststicker Happy en velvet Alphabet en twee leuke roosjes.

Krijg de kaart niet echt duidelijk op de foto.

Bedankt weer voor het bezoekje aan mijn blog.

Groetjes Ageeth.

1 opmerking: