vrijdag 12 februari 2010

Pop-up Geslaagd kaart Rijbewijs.





Hallo bloggers,

Ik heb voor a Sistershope challengeblog deze Pop-up geslaagd kaart gemaakt.Ik heb lang nagedacht hoe ik de kaart zou gaan maken,ik heb voor de kaart een beetje het oude rijbewijs aangehouden dat vond ik zelf wel een leuk idee.

Ik heb gebruik gemaakt van roze cardstock
wit embossing papier
zwart cardstock voor de letters
Embossingfolder Spots en Dots
Cuttlebug alfabet Type Writer
de plaatjes van de auto en de verkeersborden en tekst komen uit mijn Hobbykaart en die heb ik op de kaart geplakt met foamblokjes.De auto is in 3d gemaakt.
Verder heb ik de kaart afgewerkt met een paar ballonnen en die heb ik gemaakt met een malletje en daarna ge-inkt met rode en blauwe inkt.

Bedankt alvast voor het bezoek aan mijn blog en vindt je het leuk laat dan een reactie achter.

Fijn weekend,

Groetjes Ageeth.

2 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart Ageeth en ziet er goed uit in dat oude rijbewijslook.

    Gr. Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg grappig, leuk gevonden zo! Bedankt voor het meedoen :-D

    BeantwoordenVerwijderen