woensdag 24 maart 2010

Hartelijk Gefeliciteerd














Hallo Allemaal,

Hier is dan na lange tijd weer een kaartje kon even de zin om een kaartje te maken niet vinden maar nu heb ik het dan eindelijk weer terug gevonden.

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de challenge van a Sistershope en de hoofdkleur van de kaart moest ROOD zijn nu ben ik niet zo heel veel in het bezit van rood papier dus vandaar dat ik voor bordeaurood cardstock heb gekozen.Ik heb als basis voor de kaart voor wit cardstock gekozen daarboven op heb ik het bordeaurode cardstock geplakt en daar weer bovenop heb ik créme kleurig papier bewerkt met de Martha Stewart pons Garden Trellis en dit op het bordeaurode cardstock geplakt.De cirkels heb ik uitgestanst met de Nestabilities Classic en Scalloped Large. Dit keer heb ik niet voor een stempel gekozen maar heb ik een malletje met daarop een tak met rozen geëmbost met de hand en die ingekleurd met chalk en het geheel verder afgewerkt met tekst van Marianne Design en een vlinder die ik ge-inkt heb met rood en groen inkt.Verder heb ik nog wat strass steentjes opgeplakt om de kaart helemaal af te maken.


Groetjes Ageeth.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem erg schattig, bedankt voor het meedoen! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee deze had ik nog niet gezien en is ook heel mooi Ageeth.
    Groetjes van Els

    BeantwoordenVerwijderen