woensdag 21 april 2010

Bloempot kaart



















Hallo Allemaal,

Net nog even lekker zitten freubelen, ik heb een bloempot kaart gemaakt voor een cliënt van mij die aanstaande zondag jarig is en het leek mij leuk om haar deze kaart toe te sturen.

Ik heb voor deze kaart gebruikt:
Bruin cardstock voor de bloempot,deze heb ik bekleed met papier van Bo Bunny en voor de rand heb ik de randpons Doily Lace van Martha Stewart gebruikt.De randen heb ik met bruine inkt bewerkt.Het lint wat ik gebruikt heb komt uit een cardkit van Simpel Scrappen.Voor de label heb ik gekozen voor oranje en créme kleurig cardstock.De tekst is van Marianne Design.De bloemen heb ik geponst met de EK Successponsen en de randjes van de bloemen ook nog even wat inkt bewerkt.In het midden van de bloemen heb ik een parel opgeplakt.
Vondt het leuk om zo'n kaart te maken.

Bedankt weer voor het bezoek aan mijn blog en als je het leuk vindt laat dan gerust een reactie achter.

Groetjes Ageeth.

3 opmerkingen:

  1. Mooi hoor, wie wil er nu niet zo'n bosje bloemen krijgen, die altijd goed blijven.

    Groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! En zo prachtig van kleur! Mooi gemaakt Ageeth!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt Ageeth.
    Dit bosje bloemen blijft wel heel lang goed.
    Groetjes van Els

    BeantwoordenVerwijderen