dinsdag 13 april 2010

Easel Card














Hallo Allemaal,

Deze Easel card heb ik gemaakt voor het Scrappers-challenge-blog daar was de opdracht om een Easel Card te maken.

Als basis voor de kaart heb ik lichtroze cardstock genomen,daar bovenop heb ik wit cardstock geplakt.Het papier wat ik gebruikt heb is van Kelly Panacci.
Verder heb ik de randpons Floral lace van Martha Stewart gebruikt.De tekststempel is van Marianne Design.De bloemen op de kaart heb ik geponst met de EK Succesponsen middenin de bloemen heb ik een parel geplakt.
Verder heb ik een Magnolia afdrukje ingekleurd met mijn Bruynzeel coloursoft potloden en daarna gedoezeld met geurloze terpentine.
Het achtergrondje heb ik gemaakt met de Nestabilities Classic en Scalloped cirkels het witte rondje heb ik wat met lichtblauw inkt bewerkt.

Bedankt weer voor het bezoek aan mijn blog en ik zou het leuk vinden als je een reactie achter laat.

Groetjes Ageeth.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten