vrijdag 7 mei 2010

Babykaart Meisje














Hallo allemaal,

Bij a Sistershope challenge blog is deze keer uitdaging een kaart maken voor een baby.

Dit is mijn meisjeskaart geworden.

Ik heb gebruik gemaakt van roze cardstock
het papier komt uit een boekje van Eline's Babies 1 het plaatje van de olifant ook.
verder heb ik de Doily Lace pons van Martha Stewart gebruikt.
Het haasje wat ik geborduurd heb is gemaakt met een mal van Eline's cuddly animals.
verder heb ik de kaart afgewerkt met een groen gestreept lint aan de zijkant en voor het haasje heb ik met het zelfde groen gestreepte lint een strik gemaakt voor de poten en de ogen is chalk gebruikt maar is op de foto niet zo goed te zien.
Verder heb ik nog een roze label gemaakt met daarop de tekst meisje gemaakt op de pc.

Bedankt weer voor het bezoek aan mijn blog en ik vindt het leuk als jullie een reactie achter laten.

Groetjes Ageeth.

1 opmerking: