zondag 16 mei 2010

Happy Birthday
















Hallo Allemaal,

Het is voor mij al weer een tijdje geleden dat ik een kaart heb gemaakt met een sketch van Create4fun maar vandaag is het er toch eindelijk weer van gekomen.

Dit heb ik gebruikt om de kaart te maken:

Crémekleurig cardstock
Groen cardstock
De sketch is van Create4fun.
Het papier wat ik gebruikt heb en waar ik het merk niet van weet heb ik ooit eens via marktplaats bij iemand gekocht.
Verder heb ik twee cirkels uitgesneden met de Nestabilities Scalloped en Classic Circle Large.
Het stempel afdrukje is van Penny Johnson (Stampavie)ingekleurd met Bruynzeel coloursoft potloden en daar gedoezeld.
De tekst heb ik gemaakt met een foamstempel (Say it with stamps).
De bloemen op de kaart heb ik gemaakt met de EK Success pons en in het midden van de bloemen heb ik er een roze glittersteentje opgeplakt. De takjes heb ik geponst met de Mc Gill pons.Verder heb ik nog wat bruine inkt gebruikt en daar enkele randjes mee ge-inkt.

Bedankt weer voor het bezoek aan mijn blog en vindt je het leuk laat dan gerust een reactie achter.

Groetjes Ageeth.

4 opmerkingen:

  1. Ik vind hem helemaal geweldig,lief stempeltje,
    mooi papier.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem helemaal geweldig!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi kaartje met een lief stempeltje! x Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje Ageeth en zo'n lief stempeltje.

    BeantwoordenVerwijderen