zondag 25 juli 2010

Pop-up pocket money card holder en Purse gift card holder















Hallo Allemaal,

Vanmorgen heb ik deze kaart nog even gemaakt voor mijn zwager die afgelopen vrijdag jarig was maar vanmiddag zijn verjaardag heeft gevierd samen met zijn moeder.

Als basis heb ik beige cardstock gebruikt en de randen van de kaart heb ik geschraapt met de schaar zodat het een beetje een gedistressed look kreeg. Ook heb ik nog gebruik gemaakt van bruin cardstock.Het papier is van Adornit en verder heb ik nog de Garden Trellis pons van Martha Stewart gebruikt.De stempel van de uil is van Tattered Angels en afgedrukt op beige cardstock met bruine inkt,de randen van de kaart zijn ook geïnkt met de zelfde bruine inkt.


PURSE GIFT CARD HOLDER


















Verder heb ik voor mijn schoonmoeder die vandaag haar verjaardag vierde deze leuke purse card holder gemaakt.

Als basis hiervoor heb ik oudgeel cardstock gebruikt en daarop een vintage papier geplakt wat uit een vintage papierblokje komt van de Action. De bovenkant heb ik gemaakt van beige cardstock en die bewerkt met de Martha Stewart Doily Lace randpons bewerkt en daarna geïnkt inclusief de randen van het de kaart.Aan de binnenkant heb ik wat bloemen gestempeld met bruine inkt met een stempel van Marianne Design, de tekststempel is ook van Marianne Designdaarna heb ik twee rondjes met de Nestabilities uitgestanst en daarop een vlinder bevestigd die ik gestempeld heb met een stempel van Inkadinkado en daarna met foamtape op de kaart bevestigd.Aan de bovenkant nog een bordeau rood organza lintje bevestigd.

Het idee voor deze twee kaarten heb ik van het internet gehaald.Ze vonden het allebei heel erg leuk om zo hun cadeau te krijgen.

Bedankt weer voor het bezoek aan mijn blog en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Groetjes Ageeth.

2 opmerkingen:

  1. Je kaarten zien er alletwee mooi uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer prachtig gemaakt Ageeth en je familie was er vast weer erg blij mee.

    Groetjes van Els

    BeantwoordenVerwijderen