donderdag 13 januari 2011

Challenge Duymelot



















Hoi Allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge van Duymelot het is de eerste keer voor mij dat ik met deze challenge meedoe.

De opdracht voor de challenge luidde maak een kaart aan de hand van de sketch in de kleuren blauw/bruin en gebruik een Magnolia stempel.

Ik heb gebruikt:
Bruin cardstock
Verschillende combinaties papier in de kleuren blauw/bruin.
Het Magnolia afdrukje heb ik ingekleurd met mij Derwent potloden.
Verder heb ik de kaart afgewerkt met wat strass plakstenen omdat ik de kaart anders te druk vond worden.De tekst op de kaart heb ik gemaakt in Word.

Bedankt voor het bezoek aan mijn blog en ik vindt het leuk als er een reactie achtergelaten wordt die lees ik altijd met veel plezier.

Groetjes Ageeth.

5 opmerkingen:

  1. hoi leuk dat je meedoet met onze wedstrijd bij Duymelot je kaartje is erg leuk !
    Succes

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart, mooie kleuren gebruikt! Succes met de challenges!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, mooi kaartje hoor en leuk dat je met de wedstrijd mee doet. Succes he!
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je gemaakt van de sketch, leuk dat je meedoet met de wedstrijd van Duymelot. Veel suc6.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je weer gemaakt Ageeth en succes met de wedstrijd.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen