vrijdag 7 januari 2011

Verjaardag














Hallo Allemaal,

Dit kaartje heb ik gemaakt voor een cliënt van mij die vandaag jarig is.

Voor dit kaartje heb ik roze en beige cardstock gebruikt de randen heb ik geinkt met Distress inkt Photo Vintage.
Het papier is van K & Company.
Het afdrukje van Magnolia heb ik ingekleurd met mijn Derwent potloden.
Verder heb ik nog gebruik gemaakt van de randpons Doily Lace van Martha Stewart.
De bloemen heb ik gemaakt met de EK Success pons Retro Flowers.De kaart heb ik verder afgewerkt met parels,takjes gemaakt met de takjespons van Mc Gill.

Bedankt weer voor het bezoek aan mijn blog en laat gerust een reactie achter.

Fijn weekend,

Groetjes Ageeth.

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Ageeth! Heel mooi van kleur en erg leuk versierd.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier zal je cliënt vast erg blij mee zijn.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen