zaterdag 28 mei 2011

Babykaart



























Hoi Allemaal,

Dit keer heb ik een babykaart gemaakt en hiervoor heb ik als basis wit cardstock genomen,het papier is van My minds eye(Lush) wat ik nog had liggen en wel leuk vondt om voor dit kaartje te gebruiken,verder heb ik ook nog turkoois kleurig cardstock gebruikt.Hier heb ik de ovalen uitgesneden en de takjes van de bloemen gemaakt en de bloem die binnen in de kaart staat.Het afdrukje is van Magnolia en heb ik ingekleurd met mijn Derwent potloden.De tekst heb ik gemaakt in Word.

Ben ben benieuwd wat jullie ervan vinden en als het lukt zou ik het leuk vinden als er een reactie achtergelaten wordt die lees ik altijd met veel plezier.

Groetjes Ageeth.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje! en wat een mooie bloemhartjes zijn dat. Nog nooit gezien..
    Groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje heb je weer gemaakt en het papier is ook heel mooi. Groetjes ELs

    BeantwoordenVerwijderen