maandag 28 november 2011

Challenge Scrap-cards challenge blog

Hallo Allemaal,




















Ik wil dit kaartje mee laten doen met de challenge van het scrap-cardschallengeblog,de opdracht luidde daar maak een kaart met kerstbomen.

Als basis heb ik beige cardstock gebruikt en de randen heb ik ge-inkt met distress inkt photo vintage.Het papier wat ik gebruikt heb weet ik de naam niet van maar vindt ik wel erg mooi papier.
Boven aan de kaart heb ik een randje gemaakt met de drippy goo pons van Martha Stewart.Op de kaart heb ik ook een kerstklok gemaakt(hiervoor heb ik een kleurplaat van internet gehaald die verkleind en daarna uitgeknipt en vervolgens op cardstock geplakt en uitgeknipt,de randen van de klok met de distresser bewerkt.De stempels zijn van Magnolia en die heb ik ingekleurd met mijn Aquamarkers.
Verder heb ik een snowmarker gebruikt voor de sneeuw op de kerstbomen en de klok.En ook heb ik nog een kantje gebruikt.
Ook heb ik nog een label op de kaart gemaakt met de tekst Let it Snow.

Bedankt weer voor het kijken en ik vindt het leuk als er een reactie achtergelaten wordt die lees ik altijd met veel plezier.

Fijne avond allemaal en tot een volgende keer,

Groetjes Ageeth.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten