woensdag 7 december 2011

Kaartchallenge Nicole

Hallo Allemaal,

















Dit kerstkaartje wil ik met jullie delen, en wil ik mee laten doen met de kaartchallenge van Nicole Verkooijen.

Ik heb voor de kaart de volgende materialen gebruikt:

cardstock beige en rood en groen
papier is van Kars de x-mas collection
Lint is van de Action
Stempel is van Stampavie (Gillian Roberts)
Nestabilities circles
Creatables kerstbloem Marianne Design
Meeldraden van kars
Hulsttakjes gemaakt met de pons van Martha Stewart
Kleurmedium Aqua-markers
Snowmarker voor de muts en sneeuw onder de beer

Ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden?

Bedankt weer voor het kijken en ik vindt het leuk als je een reactie achterlaat die lees ik altijd met veel plezier.

Groetjes Ageeth

1 opmerking:

  1. Een heel mooi kerstkaartje en ik wist niet dat Nicole een challenge deed. De bloemen vind ik erg mooi gemaakt en een pracht sketch ook.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen