donderdag 23 augustus 2012

Kerstkaartje

Hallo Bloggers,

Ik heb dit kerstkaartje (mijn eerste van dit jaar)gisteravond gemaakt in mijn nieuwe hobbykamer (ik heb de oude slaapkamer van mijn jongste dochter gekregen en onze jongste dochter heeft onze slaapkamer gekregen,wij slapen nu beneden waar we ook nog een slaapkamer hebben).Ik zal binnenkort nog even een foto van mijn nieuwe hobbykamer op mijn blog zetten.(moeten nog een paar dingen opgehangen worden).














Als basis voor de kaart heb ik wit cardstock gebruikt,het papier is van Bo Bunny.Het afdrukje is van Magnolia en is ingekleurd met Aquamarkers,en de rand van de jurk en de pompon van de muts heb ik bewerkt met de snowmarker.
Verder heb ik een doily,bloemen,en een zelfgemaakt label met tekst op de kaart verwerkt,de tekst is van Craft UK Christmas collection.De parels op de bloemen zijn gemaakt met de Perlen pen.De bloemen heb ik gemaakt met de EK Success pons en de sneeuwvlok pons van Martha Stewart.De randjes heb ik geïnkt met Photo Vintage Distress Inkt.





Ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden?

Bedankt weer voor het bezoek aan mijn blog en laat gerust een reactie achter die lees ik altijd met veel plezier.

Groetjes Ageeth.

1 opmerking:

  1. Mooie kerstkaart heb je gemaakt Ageeth en nu op naar de volgende.
    Dus jullie zijn lekker bezig geweest met kamers om te wisselen. Succes met de laatste spulletjes op te hangen.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen