woensdag 9 september 2009

Merry Christmas


Als basis voor deze kaart heb ik wit kaartkarton gebruikt.
Papier is van K&Company
Stempel is van "Craft UK" Christmas Collection,ingekleurd met Bruynzeel Colorsoft potloden en daarna gedoezeld.
Tekst op de kaart is ook van "Craft UK".
Verder heb ik de kaart afgewerkt met bloemen van Marianne Design en de kleuren heb ik een beetje laten overeen komen met de kerstman. Op de bloemen heb een groene knoop met daardoor heen een gouden cadeau lint die ik eerst wat smaller heb geknipt geregen en daarna met een schaar gekruld geplakt.
Verder heb ik nog 2 knopen in de vorm van een ster opgeplakt.

Groetjes Ageeth.

3 opmerkingen:

  1. Een geweldig kaartje en een leuke stempel . Ik moet er ook nog aan beginnen maar wanneer ????


    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart is echt heel mooi! En de stempel zoooh leuk!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Ageeth,
    wat heb je een mooi kaartje gemaakt:)
    ik zat net bij jou links te kijken maar bij de website van timetoscrap.woelmuis.nl daar zit een virus op, zou je die uit je linklijstje willen halen, mijn pc sloeg flink alarm, schrok ervan, gelukkig heb ik een goede viruskiller,
    heb je geen bericht van de webmaster gehad of van de eigennaar van die website?
    ik weet dat ze op haar eigenblog wel een waarschuwing erover heb uitgegooid.
    verder wens ik je veel plezier:)
    groetjes nonna

    BeantwoordenVerwijderen