dinsdag 7 september 2010

Blog Award gekregen van Els













Hallo Allemaal,

Vanmiddag toen ik van mijn werk weer thuis was en na de warme maaltijd te hebben genuttigd ben ik eens achter de computer gaan zitten om te zien of er nog nieuws was in blogland.

Toen ik op het blog van Els terecht kwam zag ik dat ik een award van haar gekregen had.

Daar was wel een voorwaarde aan verbonden,je moet vertellen waarom je een blog begonnen bent en je moet hem doorgeven aan 10 andere mensen.

Ik ben mijn blog begonnen nadat ik zo'n twee jaar geleden begonnen ben met het maken van kaarten en het leek mij leuk om mijn creaties met anderen te delen,en de reacties die je krijgt vindt ik ook erg leuk om te lezen.En ik mag graag andere blogs bezoeken om te zien wat een prachtige creaties er allemaal gemaakt worden en heel soms doe ik daarmee weer leuke nieuwe ideeën op.

En dan moet je de award doorgeven aan 10 anderen ik vindt dat zo moeilijk dus ik vindt dat een ieder die mijn blog bezoekt of volger is van mijn blog hem hier mag weghalen want jullie verdienen hem allemaal!Dus haal hem hier weg en plaats hem op je blog.

Bedankt Els dat je mij deze award hebt gegeven.

Groetjes Ageeth.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten