zaterdag 25 juli 2009

Verjaardagskaartje


Deze kaart heb ik vanmorgen nog even snel gemaakt voor mijn schoonmoeder die vandaag jarig is.

Als basis voor de kaart heb ik een gele vierkante kaart genomen.Voor de achtergrond heb ik gebruik gemaakt van papier van Marianne Design blue en green.
Daarop heb ik een stans geplakt gemaakt van de embossingmal Anja Style en die door de cuttlebug gehaald en daarna met de hand uitgesneden en daaronder een stukje achtergrond van het knipvel op geplakt(knipvel van Marij Rahder) en verder afgewerkt met strass steentjes,en toen op de kaart geplakt.Bloem er in 3d opgemaakt en de kaart verder afgewerkt met bloemetjes en een strik met daarop een bloem met takjes.(Takjes gemaakt met de takjespons van Mc Gill.

Mijn schoonmoeder vond de kaart heel erg mooi.

Groetjes Ageeth.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten