woensdag 22 juli 2009

Winterkaart Magnolia


Deze kaart heb ik vanmiddag als volgt gemaakt,als basis heb ik een blauwe vierkante kaart genomen daarop als achtergrond een tekst scrapvel van Studiolight geplakt van 13x13cm.daarover heen een gestreept scrapvel van DCWV onderaan heb ik een strookje bewerkt met de Swiss Dots embossingfolder geplakt. Het afdrukje is van Magnolia en die is ingekleurd met Bruynzeel colorsoft potloden en daar uitgedoezeld.En uitgesneden met de Nestabilities Classic Scalloped Rectangles Large,en met foamtape op de kaart geplakt.
Rechtsonder heb ik ook nog de tekst Winter Wiches gestempeld met een clearstempel van Kars. Voor de verdere afwerking van de kaart heb ik een sneeuwvlok uitgesneden met de Ice Crystal stans van Cuttlebug in de kleur blauw en wit en die op elkaar op de kaart bevestigd.Verder nog 2 leuke bloemen bewerkt met witte gelpen en strass steentjes erop bevestigd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten