dinsdag 4 augustus 2009

inzending wedstrijdkaart mijn Hobbykaart



In de boeken van mijn Hobbykaart staat elke keer een wedstrijd met het knipvel mag je naar eigen idee een kaart maken ik heb er dit keer deze kaart van gemaakt.

Van het knipvel heb ik het volgende gebruikt.
De blauw groene strook heb ik diagonaal doormidden gesneden en die in de hoek linksonder en de hoek rechtsboven iets van de kant af opgeplakt. Daar tussen heb ik een strook met de tekst Liefs opgeplakt. In de hoeken linksboven en rechtonder heb ik de bloemenhoekjes opgeplakt. In het midden van de kaart heb ik de strook met gefeliciteerd opgeplakt en daar overheen een rond uitgeknipt stuk vellum met bloemen opgeplakt en daar weer op een roze ovaal geplakt en die is uitgesneden met een oval Nestabilities in de Cuttlebug en daarna geëmbost.Daarna heb ik het Pyramide plaatje erop gemaakt.
De bloemen heb ik gemaakt met de Cuttlebug en hiervoor heb ik de Asterisks stans gebruikt en ik heb de bloemen ook nog even geëmbost met de embossingfolder Swiss dots. bovenop die bloemen heb ik een een bloempailletje geplakt en die op de kaart bevestigd. Als laatste heb ik de labels met de tekst veel geluk samen en een bloemenlabel met een strik erop bevestigd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten