zondag 2 augustus 2009

Strawberry Shortcake


Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de volgende materialen:

Papier wat ik gebruikt heb is Loves me, Love is in the air van Imaginisce.
Verder heb ik uit rose karton en ovaal gesneden en geëmbost met de ovals Nestabilities.
Het 3d plaatje van het Strawberry Shortcake meisje heb ik kado gekregen bij het boek mijn Hobbykaart waar ik een abonnement op heb.
Voor de afwerking van de kaart heb ik gebruik gemaakt van bloesembloemen die ik gekocht had voor ons trouwen maar hiervoor niet gebruikt heb. de swirls heb ik gestanst met een stans van Scribbles Swirls van Sixxiz en die door de cuttlebug gehaald.De tekst op de kaart komt van een stempel van Stampendous maar omdat de tekst op de stempel te groot was heb ik de tekst in words op de pc gemaakt. Verder heb ik voor de afwerking strass steentjes gebruikt.De takjes van de bloemen heb ik gemaakt met de takjespons van Mc Gill.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten