donderdag 13 augustus 2009

Merry Christmas and a Happy New Year!



Dit keer heb ik een kerstkaartje gemaakt met het Engeltje van Bildmalarna.Papier op de kaart wat ik gebruikt heb is van Die Cuts With a View.

Heb eerst een ovaal uitgesneden met de Nestabilities Oval Large met de Cuttlebug en daar heb ik de afbeelding op gestempeld.
Daarna heb ik uit groen karton een ovaal gesneden met de Nestabilities Scalloped Oval Large met de Cuttlebug.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met de Bruynzeel colorsoft potloden en daarna gedoezeld en daarna op elkaar geplakt.

Voor de afwerking van de kaart heb ik bloemen gemaakt met de Cuttlebug Asterisks mal.
en die bloemen heb ik verder uitgewerkt met een glittertje en een sneeuwvlok en de stipjes op de bloemen heb ik met een witte gelpen gedaan. De sterren op de kaart heb ik gemaakt met een sterren pons. De tekst op het labeltje heb ik in Words gemaakt.

Groetjes Ageeth.

1 opmerking: