zaterdag 15 augustus 2009

White Christmas!


Het is weer een kerstkaartje geworden, als basis voor de kaart heb ik wit kaartkarton gebruikt. Papier wat ik voor de kaart gebruikt heb is van DCWV dit keer in de kleuren paars,roze en zwart. Het afdrukje wat ik gebruikt heb is van Pennyblack (Sweet Snowman).Het afdrukje heb ik ingekleurd met Bruynzeel colorsoft potloden en daarna gedoezeld met geurloze terpentine.Verder heb ik rode en groene sterren stickers als achtergrond bij de sneeuwpop geplakt. En in de rechter bovenhoek een sneeuwvlok met daarop de tekst White Christmas. Tekst clearstempel is van Kars.
Linksonder in de hoek heb ik van drie bloemenstansjes een bloem gemaakt die ik ook nog even door de embossingfolder Swiss Dots heb gehaald en daarna in elkaar heb gezet en afgewerkt heb met een rood strass steentje.

Groetjes Ageeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten