zondag 16 augustus 2009

Whit love at Christmas


Hier is weer een kerstkaartje van mij hand dit keer heb ik wat ander papier gebruikt namelijk papier uit verschillende papierblokken met kerstmotiefjes. (Deco Designs van Avec,papierblok kerstgroen en papierblok kerstrood).Als basis voor de kaart heb ik rood kaartkarton gebruikt.

De sneeuwpop stempel is van "Craft Uk" Christmas Collection en de tekststempel is daar ook van.Stempelafdrukje is ingekleurd met Bruynzeel Colorsoft potloden en daarna gedoezeld.

Verder heb ik bij de strook met sneeuwpopjes gebruikt gemaakt van een randpons van Fiskars (naam van de pons weet ik zo even niet).

De groene strook cardstock in het midden heb ik bewerkt met de Embossingfolder Swiss Dots.
De bloemen heb ik gemaakt van restjes papier en die uitgesneden met de Cuttlebug snijmal Asterisks,de bloemen heb ik afgewerkt met een strass steentje met facet en op de kaart geplakt.

Als laatste heb ik een tekstlabel gemaakt en die met een afrondponsje afgerond en op de kaart bevestigd met een rode brad.

Groetjes Ageeth.

1 opmerking:

  1. De stempel is erg gaaf! En je tekst is ook apart. Dat maakt het weer een leuk kaartje

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen