maandag 17 augustus 2009

Challenge Create4fun





Deze week geen sketch maar een template vond het heel leuk om hem te maken.

Het tag doosje heb ik als volgt gemaakt: Eerst heb ik het patroon uitgesneden uit paars cardstock.De voorkant van het doosje heb ik beplakt met bloemenpapier van Studio Light. Aan de onderkant van het doosje heb ik er helemaal omheen lila kleurig bloemenlint op geplakt.
Het stempelafdrukje wat ik gebruikt heb is van Pennyblack.Afdrukje is ingekleurd met Bruynzeel colorsoft potloden en daarna gedoezeld.
Aan de achterkant van het doosje heb ik een hart opgeplakt wat met een Nestabilities Scalloped heart is uitgesneden met de Cuttlebug,het hart heb ik ook nog licht gesponst met roze inkt. En daarop heb ik zelf de tekst geschreven met een blauwe gelpen,en daarboven heb ik een bloem met een strass steentje in de vorm van een bloem opgeplakt.En als laatste heb ik een groen lint als handvat er aangemaakt en die aan de binnenkant vastgeplakt met dubbelzijdig plakband en voor de afwerking daarop nog aan beide kanten een lila stoffen bloem geplakt,en aan de voor en achterkant nog een rood en roze strass stenen hart toen was hij voor mij helemaal af.

1 opmerking:

  1. Wat een prachtig tag doosje en je kleuren vind ik helemaal te gek.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen