zondag 29 november 2009

Hartelijk gefeliciteerd


Hallo allemaal,

Ik heb deze verjaardagskaart gemaakt voor een cliënt van mij zij is volgende week zondag jarig en het leek mij leuk om haar een kaart te sturen voor haar verjaardag.

Ik heb voor de kaart gebruik gemaakt van:

Rood kaartkarton als basis
papier is van Marianne Design (Blue/Green)
wit kaartkarton waar op geborduurd is.
Het borduurpatroon komt uit de hobbydols nummer 38 Trendy borduren met Chrissie
Ik heb DMC borduurgaren gebruikt (groen en zalmrose)en in het borduurwerk zit ook nog een rijstkorrel kraal verwerkt.
verder heb ik een knipvel van Le Suh gebruikt. Plaatje is in 3d verwerkt.

De kaart heb ik afgewerkt met een tekststicker en 2 vlinders
De hoekjes van het borduurwerk heb ik afgewerkt met de billenpons.

Groetjes Ageeth.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten