zondag 6 december 2009

Wedstrijd vierde kwartaal bij Annette's Creafarm





Hallo Meiden,

Ik was het al bijna vergeten maar tot dat ik op Annette's blog keek zag ik haar oproepje om te denken aan de wedstrijd van het vierde kwartaal waar je een hobbypakket ter waarde van 50 euro mee kunt winnen.Ik had mijn creatie al een tijdje klaar maar was er door allerlei andere dingen nog niet aan toe gekomen om het op mijn blog te plaatsen.

Ik heb gebruik gemaakt van de volgende materialen:

Zwart kaartkarton
wit kaartkarton en beige kaartkarton
Patroon van een koe waar je een kaart van kunt maken
groen,bruin,en licht geel inkt hiermee heb ik de vlekken van de koe een beetje gesponst om het zo te laten lijken dat de koe echt in het gras en zijn eigen mest heeft gelegen.
het gras heb ik zelf gemaakt van groen kaartkarton.
de bloemetjes die ik gebruikt heb heb ik ooit eens gekocht en vond ik wel leuk om de kaart een beetje mee op te fleuren.
Wiebeloogjes
Eyelets om de oormerken van de koe te bevestigen gemaakt van geel kaartkarton en gemaakt van een labelmal en die iets kleiner uitgeknipt.

Morgen gaat de kaart op de post want de inzendingen moeten voor 15 december binnen zijn.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?

Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog.

Groetjes Ageeth.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het een superleuke kaart Ageeth! Hiermee gooi je hoge ogen!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ageeth ik vind je kaartje een hele mooi inzending ik ga voor je duimen dat je de wedstrijd mag winnen.

    XXX Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ageeth,

    Ik vind hem super en ben dan ook heel benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet. Vergeet je niet je naam en andere gegevens er aan vast te maken?

    Groetjes van Annette

    BeantwoordenVerwijderen