zondag 6 december 2009

Ik word TANTE!!!

Hallo Meiden,

Ik loop over van vreugde want ik word TANTE!! Mijn zusje en haar vriend waren vanmiddag op visite om te vertellen dat ze een baby krijgen en ik vindt dit zo geweldig.

Ze is bijna 12 weken zwanger en tot nu toe gaat alles goed en in Juni volgend jaar verwachten ze de baby.

Dus tot die tijd kan ik mooi bedenken wat we ze cadeau gaan geven.Heb al een aantal ideeën.

Dit wou ik jullie even laten weten want ik ben heel erg blij en gelukkig.

Groetjes Ageeth.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Ageeth,

    Gefeliciteerd hoor dat je tante wordt. En wat een groot nieuws . Wat leuk dat je in de tijd dat ik oma word jij tante wordt.
    Geniet maar lekker van het vreugde gevoel.

    XXX Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Ageeth! Gefeliciteerd hoor!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen