woensdag 24 februari 2010

Happy Birthday






















Hallo Allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt met de sketch van Scrappers-challenge-blog de opdracht luidde je moest de sketch volgen en een magnolia afdrukje gebruiken en een stempeltekst toevoegen dit heb ik er van gemaakt.

Ik heb lichtgroen en roze Cardstock gebruikt
Papier is van Kelly Panacci
Verder heb ik het rondje met de Embossingfolder Happy Birthday bewerkt
Het afdrukje van Magnolia heb ik ingekleurd met colorsoft potloden en daarna gedoezeld.
Verder heb ik de Martha Stewart randpons foral lace gebruikt.
Ik heb twee verschillende bloemen uitgeknipt en die met een bolpen opgebold en daarna met foamkussentjes op elkaar bevestigd.
De tekststempel is van Imagnisce

Ik vind het zelf een hele vrolijke kaart geworden.

Bedankt weer voor het bezoekje aan mijn blog en laat gerust een reactie achter.

Groetjes Ageeth.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem ook lekker vrolijk! wel een beetje lastig te zien door de foto van bovenaf ,maar het papier ziet er goed uit! ook de magnolia heb je fleurig ingekleurd.. x x Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart zeg
    Bedankt voor je deelname op SCB

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen