zondag 21 februari 2010

Layout Liefde is
















Hallo Allemaal,


Deze LO heb ik gemaakt aan de hand van de opdracht die ze bij Scrappers-Challenge-blog hebben met het thema Love is.

Ik heb gebruik gemaakt van:

Lichtgroen Cardstock
Roze Cardstock
Papier is van My Little Shoebox en 3 Bugs in a Rug
De strook met de stippen heb ik aan beide zijden bewerkt met de Doily Lace pons van Martha Stewart.
De roze strook heb ik bewerkt met de Double-edge Doily Lace pons ook van Martha Stewart.De foto's die ik gebruikt heb zijn van ons trouwen (vorig jaar 3 juli)gemat met lichtgroen Cardstock en met foamkussentjes verhoogd opgeplakt.
Voor de tekst heb ik gebruik gemaakt van een Cuttlebug Alfabet.
Verder heb ik de Layout afgewerkt met rood lint, roosjes.

Bedankt weer voor het bezoekje aan mijn blog en vindt je het leuk laat dan een reactie achter.

Groetjes Ageeth.

2 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke layout zeg,leuke kleurencombinatie!!

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je deelname op Scrappers Challenge Blog, Je lay-out is erg mooi geworden!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen