zondag 4 april 2010

Envelop Card
















Hallo Allemaal,


Gistermiddag nog even voor mijn schoonzus die afgelopen woensdag 31 maart jarig was en gisteravond haar verjaardag vierde deze leuke envelop kaart gemaakt het idee heb ik van het internet.

Als basis heb ik roze cardstock gebruikt.
Het papier is van Bo Bunny,de binnenkant van de kaart is gemaakt met een envelop die je eerst dichtplakt en daarna dubbel vouwt en vervolgens door midden snijdt en die in het midden aan elkaar bevestigd.In de kaart heb ik een kaartje met een felicitatie gedaan en als cadeau een leuk geld bedrag.
In plaats van een stempel heb ik een bloem gestanst met mijn nieuwe Flower EK Succes pons uit het papier van Bo Bunny en in het midden heb ik een parel bevestigd.De takjes zijn gemaakt met de Mc Gill takjespons.
De randen van de Envelop Card heb ik met roze inkt bewerkt.De tekststempel is van Imaginisce en verder heb ik het geheel afgewerkt met een leuke vlinder die ik ook nog even gesponst heb met gele en roze inkt.
Mijn schoonzus vond het leuk om zo haar cadeau te krijgen.

Bedankt weer voor het bezoek aan mijn blog en vindt je het leuk laat dan een gerust een reactie achter.

Groetjes Ageeth.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten