zondag 4 april 2010

Nog 2 Envelop kaarten



















Hoi Allemaal,

Ik heb nog 2 Envelop kaarten gemaakt en die zijn voor onze neef en nicht die allebei afgelopen woensdag 31 maart 16 jaar zijn geworden.Ze mogen nu allebei eindelijk brommer rijden dus heb ik voor onze nicht Miranda er een gemaakt met als basis wit cardstock het papier wat ik gebruikt is van Scenic Route.De stempel van de scooter is van Imaginisce en heb ik ingekleurd met Colorsoft potloden en daarna gedoezeld.
De randen zijn bewerkt met rode inkt. Ik heb ook nog een strook bewerkt met de Floral Lace randpons van Martha Stewart. De tekststempel is van Marianne Design. Verder heb ik de kaart afgewerkt met een bloem geponst met de Flower EK Succes pons en in het midden van de bloem heb ik een strass steentje geplakt.

De kaart voor kaart voor onze neef Jos heb ik gemaakt met als basis groen cardstock.
Het papier is ook van Scenic Route.Voor deze kaart heb ik geen stempel gebruikt maar een plaatje van valkparkieten omdat hij helemaal gek van vogels is.Het plaatje heb ik foamkussentjes op de kaart bevestigd.Verder heb ik een tekststempel gebruikt van Imaginisce,de randen zijn bewerkt met bruine inkt.Omdat ik de kaart verder nog wat kaal vondt heb ik met mijn Flower EK Succes pons uit het papier van Scenic Route nog een bloem gestanst en die afgewerkt met een bloem spacer en een oranje brad misschien kan een bloem niet voor een mannenkaart maar anders vond ik de kaart niet af dus heb ik er maar een bloem opgemaakt.

Bedankt voor het bezoek aan mijn blog.

Groetjes Ageeth.

3 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt prachtig deze envelopkaarten!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt, deze envelopkaarten.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ageeth
    Ik zie dat je de scooterstempel al hebt gebruikt en wat heb je er een leuk kaartje van gemaakt. Die andere is ook heel mooi.
    Groetjes van Els

    BeantwoordenVerwijderen