maandag 5 april 2010

Happy Birthday
















Hallo Allemaal,

Vandaag eens een kaart gemaakt met sketch #18 van House of Sketches het is de bedoeling dat je een kaart maakt volgens de sketch en elke week wordt er een kaart gekozen en de winnaar mag dan Guest DT zijn.Het leek mij een leuke uitdaging om een keer mee te doen en dit is mijn kaart geworden.

Als basis heb ik lichtroze cardstock gebruikt.
Het papier is van Imaginisce,het afdrukje is van Gorjuss Girls die ik ingekleurd heb met Coloursoft potloden van Bruynzeel en daarna gedoezeld heb met geurloze terpentine.Verder heb ik de Doily Lace randpons van Martha Stewart gebruikt.
Ook heb ik de Nestabilities Rectangles Classic en Scalloped Large gebruikt.
Om de kaart af te maken heb ik de hoeken afgewerkt met 2 parels,en met de EK Succes pons heb ik twee bloemen gestanst die bewerkt met de Doily Lace pons en in het midden van elke bloem een parel om het geheel af te maken.

Bedankt weer voor het bezoek aan mijn blog en vindt je het leuk laat dan gerust een reactie achter.

Groetjes Ageeth.

2 opmerkingen:

  1. Dit is weer een erg leuk kaartje Ageeth en je gaat vast winnen.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Ageeth, een leuke en vrolijk kaart heb je gemaakt. Bedankt voor het meedoen met de sketch van Hos.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen