zaterdag 10 april 2010

Scraptalk Challenge 5
















Hallo Allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor de vriend van mijn zus die aanstaande woensdag jarig is,ik doe met deze kaart ook mee aan de challenge van Scraptalk.De opdracht luidde dat je een kaart moest maken aan de hand van de sketch en in de kleuren bruin,blauw en roze.Het papier wat ik gebruikt heb is van Marianne Design.
Het afdrukje is van de Greeting Farm en die heb ik ingekleurd met mijn Bruynzeel Coloursoft Potloden en daarna gedoezeld en uitgesneden met de Nestabilities Ovals Large.Het afdrukje is ook verhoogd opgeplakt met foamkussentjes.Het bruine strookje op de kaart heb ik bewerkt met een Fiskars randpons.
De tekst op de kaart heb ik gemaakt in Words en daarna gemat en op de kaart geplakt met foamkussentjes.Verder heb ik de kaart rustig gehouden maar heb nog wel in twee hoeken wat glittersteentjes opgeplakt.

Bedankt weer voor het bezoek aan mijn blog en ik zou het leuk vinden als er een reactie achter gelaten word.

Groetjes Ageeth.

3 opmerkingen:

  1. Ik zag je kaartje al bij Carine ! leuk hoor, was even nieuwsgierig naar je blog..ziet er erg leuk uit, ben meteen volger geworden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Agheet,wat is je kaartje mooi geworden!Leuk je te mogen bewonderen op de ScrapTalkchalengesblog! Liefs Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag agheet

    een leuk stoer kaartje geworden

    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen