dinsdag 11 mei 2010

Thanks














Hallo Allemaal,

De tweede opdracht van mei bij a Sistershope challenge blog luidde maak een kaart met de kleuren roze,paars en grijs.

Ik vondt dit zelf nog niet zo'n gemakkelijke opdracht maar uiteindelijk kwam er toch wat inspiratie en heb ik er maar een bedankt kaartje van gemaakt.

Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb voor de kaart:Als basis voor de kaart grijs cardstock.Het papier wat ik gebruikt is van Little Yellow Bicycle.Lichtpaars cardstock daar heb ik een border van gemaakt en bewerkt met de Floral Lace randpons van Martha Stewart. Ook heb ik er aan de bovenkant van de border nog een paars lintje opgeplakt.Met de creatables van Marianne Design heb ik wat bloemen en swirls uitgestanst en de bloemen met een bloembrad vastgezet.Verder heb ik de kaart afgewerkt met strass steentjes en wat leuke vlinders.De tekst stempel is een foamstempel van All night media.

Bedankt weer voor het bezoek aan mijn blog en ik vindt het leuk als er een reactie achter gelaten wordt.

Groetjes Ageeth.

2 opmerkingen:

  1. Dit is inderdaad geenmakkelijke opdracht, maar is je wel goed gelukt. Ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem ondanks alles erg schattig! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen