vrijdag 7 mei 2010

Tweeling kaart














Hallo Allemaal,

En dan heb ik ook nog een kaart gemaakt voor een tweeling die ook meedoet met de challenge van a Sisterhope.

Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van wit cardstock,papier wat ik gebruikt heb is van Marianne Design.Ik heb de kaart opgesplit in twee delen de binnen kant voor het meisje en de voorkant voor de jongen daar voor heb ik 1 deel van de voorkant van de kaart afgesneden.
Voor de jongen heb ik een olifantje geborduurd hiervoor heb ik een mal van Eline's cuddly animals gebruikt.Het olifantje heb ik een donkerblauwe strik gegeven als afwerking van de kaart en de ogen en de pootjes zijn een beetje met blauwe chalk bewerkt.Voor het meisjes gedeelte heb ik ook een olifantje gebruikt van de zelfde mal maar deze is geëmbost en met roze chalk bewerkt ook dat olifantje heeft heeft een strik gekregen maar dan een witte met roze strik.Voor de tekst heb ik een alfabet van Cuttlebug genomen en die uit roze en blauw cardstock gesneden.
Op de i van de tekst heb ik eens strass steentje geplakt.

Bedankt weer voor het bezoekje aan mijn blog en ik zou het leuk vinden als jullie een reactie achter laten.

Groetjes Ageeth.

3 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Ageeth! Leuk die olifantjes!! Super gedaan met dat blauw en roze.. xx marley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze stuk voor stuk erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk gemaakt Ageeth en die olifantjes zijn zo leuk.
    Gr. Els

    BeantwoordenVerwijderen